Foton från vecka 6

Bättre sent än aldrig! Här är mina bilder från v6. Den här veckan tog jag inte så många bilder, för Martin skulle ha kameran under helgen när jag skulle till Gbg med mina föräldrar. Men så blev Linn sjuk och och de kom inte iväg på dop som planerat och då tog han inte något i helgen. Nu kom jag på att jag ju faktiskt fick två bilder från mammas kamera som jag glömt... Vi var på en kul teater i Gbg, Kostar skjortan, som min kusin är med i, och där tog mamma några bilder. Nåja, nu ändrar jag inte! Annat som hände under veckan men som inte finns med på bild är den trevliga teammiddag jag var på, då fick jag inte ner kameran i handväskan, funderar på att köpa en liten och smidig kamera för sådana tillfällen...

 

Jag passade på att fota lite småsaker här hemma, det blev på en av veckans middagar (dock bara min, flickorna åt annat och Martin var inte hemma), den fina berlocken jag fick i julklapp av min syster och en bild av min räddare i nöden, diskmaskinen eller då den rena disken. Det var egentligen tänkt att vara ett självporträtt, men mina skedar var inte så blanka att det blev bra... Sedan är det bilder på mina pyssliga tjejer, Julia visar upp de tändsticksaskar hon och Linn gjort. Jag hade hand om fredagsfikat på jobbet, så på torsdagen bakade vi en riktigt god chokladtosca, flickorna älskar att slicka! Sedan blev det en bild på vår lilla tjej som inte alltid vill borsta tänderna och på stackars Linn som slog i näsan lite. Att jag tog foto då var bara för att jag hade kameran i handen, och jag såg att det inte var så farligt utan gick över väldigt snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0