Foton från vecka 5

Här kommer foton från vecka 5!


Längst ner har vi ett foto på Julia när vi var på väg hem från dagis, hon ska inte ha vantar på sig och satte handen i "bajs", dvs lite lera... Sedan är det ett foto från när vi gjorde nyckelpigor, både Linn och Julia var väldigt koncentrerade och målade riktigt duktigt. Det övre högra är från Linns gymnastik. Mammor och syskon får inte vara med i hallen under själva gympan, men innan smet jag in och fotade lite och Linn var mer än villig att posera. "Ta mer kort, mamma!" lät det mest hela tiden. Resten av korten är från lördagen, då min syster var och hälsade på. Vi tog en sväng till Norrköping och shoppade, åt kexchoklad (mums!), sushi (mer mums!) och umgicks lite med familjen!

Jag tycker det är otroligt kul att sammanställa foton för veckan såhär! Samtidigt skulle det aldrig funkat för mig att ha pressen på mig att ta ett foto precis varje dag, skulle förmodligen inte hållt mer än max 2 veckor, så det här är perfekt för mig! Vi får väl se hur länge jag fortsätter med detta, men som sagt, just nu tycker jag det är jättebra! :-)

Kommentarer
Postat av: Mamma

En härlig vecka!

2009-02-06 @ 22:54:41
Postat av: Hanna Käll

Hihihi Fick mig ett gott skratt när jag läste om Julia, så går det när man inte har vantar på!! Hoppas allt är bra så ses vi till helgen!

2009-02-23 @ 17:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0