Foton från v7

Lite sent, men här är i alla fall bilderna från v7!



Den här veckan hade vi en hel del snö, kom ju redan lördagen innan och det blev en del bilder ute. Jag tycker mina snödroppar är så tappra som vågar sig upp och sedan blir täckta med snö. Linn var särskilt intresserad av dem i år, eftersom hennes grupp på dagis har bytt namn från Bamsarna till just Snödropparna. På måndagen var jag hemma och VABade med dem, och då fick de nagellack på naglarna och de var otroligt stolta över det och satt och viftade med fingrarna när de skulle titta på film. När flickorna badat vill de båda två efter att vi torkat av det mesta, flytta över till dubbelsängen, bli nerbäddade där med både handduk och täcke. Efter en stund övergår de till att bli små paket som deras mamma ska öppna! Och finare innehåll i paketen finns ju inte! Till helgen var vi och köpte en stor säng till Julia, något vi pratat om länge, men inte kommit till skott med. Så nu åkte spjälsängen ut och Martin byggde ihop den med flickorna som inspektörer. En vanlig middag här hemma är ugnspannkaka, och till den ska det vara morotsstavar, majs, keso och lingon. På Alla hjärtans dag fick flickorna varsin hjärtask som de blev väldigt glada för. (Själv fick jag ett fint kort av Linn som hon gjort på dagis, det var det första hon tänkte på på morgonen och gick och delade ut dem till alla familjemedlemmar!)

Kommentarer
Postat av: johanna

Vad roligt att hitta en ny blogg om Scrapbooking och sånt. :)

de bloggarna bruakr vara fulla med massa inspiration! Så jag ser fram mot att kika in i din blogg fler gånger. :)



Ha en trevlig helg!

Kram //Johanna

2009-02-28 @ 00:06:02
URL: http://myownhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0