"Nya" Casper och Linn

Idag visar vi en kul utmaning från vår Scrappiz-träff på bloggen, Malin hade med sig en låda med ihopplockade saker som vi fick välja ifrån och skapa utifrån det. Jag hittade en lite rutig bordsduk (till dockhus) och en liten svart och vit garnboll. Garnbollen fick mig att tänka på mammas och pappas nya lilla hund, en riktig liten garnboll. ;-) Duken förde tankarna till detta härliga papper från Jillibean Soup, som förstås finns i min favoritbutik designat!



Att jag skriver nya Casper beror på att mina föräldrars gamla hund också hette Casper. Det är inte så att de hade så dålig fantasi att de lät honom heta samma, utan de köpte honom som 1-åring och då kan man ju inte välja namnet. Men lite tokigt är det allt! Linn var i alla fall bra stolt när hon fick hålla honom när vi var på promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0