Mer LOs från förra veckan

Här kommer fler LOs jag gjorde på vår träff förra veckan och lite när jag var ensam hemma! Först är det en LO om våra söta sångerskor, de har en mick från McDonalds som de gärna sjunger i. Blomraden vid sidan om Julia är rub-ons från Scenic Route, även de mörkrosa bokstäverna är från SR, gillar dem massor! Die cut-ramen är från Lily bee, finns 4 olika på varje 12x12-sida.



Här har jag lekt lite med glimmer mist, har inte använt det innan men på scrapeventet i våras fick vi med oss en flaska och nu var det dags att prova lite! På nära håll glittrar det så fint så! Fotot är från ett besök på Kolmården tidigare i somras. Sedan har jag använt en sida ur ett journalingblock från Fancy Pants, väldigt smidigt och bra eftersom det är många olika storlekar och färger! Finns att köpa hos designat, precis som de läckra Scenic Route-och Lily bee-grejorna ovan!



Till sist en väldigt enkelt LO om mina härliga tjejer, även detta kort är från Kolmården, här åker de tekopparna i Bamses värld!


Kommentarer
Postat av: Sara

Så fina de blev! Tror aldrig jag såg dem helt färdiga, och mest från fel håll... :-)

Hoppas du mår bra och har det skönt på din semester!! kram

2009-08-04 @ 15:35:17
URL: http://snorsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0