Ett till Mimosa med paraply-kort

Jag tycker så mycket om denna stämpel, det kanske märks... Den här gången blev det i blå toner och ett grattiskort. Mimosa-stämpeln är förstås från Bildmålarna, grattisstämpeln är från Inkido.



Idag har Julia och jag varit och minisimmat, i fredags började Linns simskola. Julia har rätt länge varit hopplös att vara på simmet med, hon tycker det är jättekul i vattnet men har inte alls velat göra det som ledaren tycker. Men idag var hon så otroligt duktig, hon simmade både på rygg och mage med simplatta, hon hoppade (visserligen tillsammans med mig) , hon dök och simmade från en plattform ut till mig. Inga som helst sura miner, kom hon under vattnet, vilket hände rätt ofta, kom hon upp med ett leende på läpparna. Så otroligt kul, nu hoppas jag att det här är början på en ny trend!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilket fiint kort :-). Jag har en ny blogg i fall du ville veta!! Den heter: Http://Inmydreaams.blogg.se ... Ha det bra kram Hanna med Familj <3

2009-08-23 @ 21:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0