Påskkort...

Jag glömde visst bort att lägga upp mina sista påskkort här, men de skickades i alla fall innan påsk! Först ett kort med Mimosa påskkärring från Bildmålarna.


Sedan gjorde jag det riktigt enkelt för mig och använde det söta pappret från Forma hantverk, monterade på vitt och svart papper och skrev ut en cirkel med Glad påsk. Till sist en liten gul blomma i mitten med pearlmaker och lite glitterlim!



På jobbet fixade projektledningen lite påskgodis till avdelningen och då kunde jag inte låta bli att göra små kort att ställa brevid i samma enkla stil som ovan! Lite roligare än bara en vanlig lapp tycker jag.



Men så är ju påskledigheten snart slut, hur fort gick inte det? Nu ska jag byta om och åka och köra lite spinning, mitt vanliga tisdagspass var fullt, och det är så trist att åka dit och hoppas på en drop in-plats. Synd bara eftersom det är så himla bra ledare på tisdagen... Men det är det säkert på måndagar också! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0