Hemma efter en Stockholmshelg

Nu är vi hemma igen efter en helg i Stockholm, igår var det dop för min bästa väns son, vilket var huvudanledningen till att vi åkte upp. Mysigt att träffas, men vi hann ju inte prata så mycket eftersom deras doptillställningar är med MYCKET folk... Så vi ska ta och planera in en helg framöver som vi kan mysa lite och bara umgås!

På kvällen åkte vi från Resarö in till Stockholm och efter att checkat in på hotellet gick vi hem till Martins syster och lämnade flickorna där, andra systern var också på plats och de fick äran att vara barnvakter. ;-) Martin och jag gick på indisk restaurang och sedan på bio, det blev till slut Arn vi såg.

Idag har vi varit på en lekplats, gått till Panduro och varit på Naturhistoriska, Linn och jag var och tittade på dinosaurfilm på Cosmonova. Den tyckte Linn var lite läskig till och från, och trodde att 5-åringar kanske tyckte den var mindre läskig... (Det är egentligen 5-årsgräns på filmen, men vi fick gå trots att Linn bara är 4½.) Skönt att vara hemma igen, men lite jobbigt att jag börjar bli förkyld. :-(

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Låter som en toppen helg, vill också se Arn....

Kram Aase

2008-09-30 @ 18:03:04
URL: http://angel60.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0