World Cardmaking Day!

Ja, idag är det ju alla kortmakares egen dag! Och alla kanelbulle-älskares dag också för den delen! Några bullar har jag inte ätit än i alla fall, men till Scrappiz-bloggen har jag skapat två kort dagen till ära. Det ena kommer upp senare idag på Scrappiz, men jag visar i alla fall det ena nu. Det är gjord efter en teknikutmaning, kolla in på Scrappiz om du vill veta mer! Till det här kortet har jag använt Panduro-stämpel och färglagt med promarkers, bakgrunden är torrchalks. Mönstrade papper från Scenic Route, Sassafras lass och Forma Hantverk. Grattiscirkeln har jag skrivit ut själv.

 

Idag har jag fått prova Lallas pennor (mcp-teknik) och hon provade mina promarkers, tror nog att båda två kommer införskaffa nya pennor rätt snart! Det blir två rätt olika resultat, så pennorna kan komplettera varandra.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilket sött och härligt färgglatt kort :-D

2008-10-08 @ 19:23:20
URL: http://stampoholic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0