Kort med favoritstämpel

På Scrappizbloggen visar vi idag alster med några av våra favoritstämplar, och eftersom de jag använt allra mest under min tid som scrappare och kortmakare är journalingstämplar så gjorde jag ett kort med min favorit bland dem för tillfället. Och eftersom min goa vän Camilla fyllde jämnt igår blev det ett kort till henne! Stämpeln är från Easer och väldigt användbar! Ofta klipper jag bort stjälken och bara använder själva blomman, man kan också ta bort skrivraderna och göra en egen mitt osv. Här har jag valt att göra 3 färgglada blommor mha av mina promarker och bara stansa ut bokstäver med QK Studio skinni mini. Lite grön punchinella fick bli gräs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0