Gör jag bara kort nuförtiden?

Ja, det är nästan så att man kan tro det... Jag har ju alltid i första hand sett mig själv som scrappare och inte kortmakare, men jag får nog tänka om lite. Nu är det ju inte så att jag inte scrappar, men eftersom kort går fortare att göra än LOs har det på sista tiden blivit en hel del sådana. Speciellt sedan jag fick äran att skapa kort med Bildmålarnas underbara stämplar, plus då att de LOs jag faktiskt har gjort kan jag inte visa för tillfället.

Idag blev det ett halloween-kort med den söta stämpeln "Spöken" från Bildmålarna. Pappret har jag försökt sälja innan eftersom vi inte direkt firar Halloween, men nu passade det bra!

Kommentarer
Postat av: Eva Jansson

Härligt kort!

2008-10-07 @ 10:31:28
URL: http://eviebee.blogg.se/
Postat av: Charlotta Andersson

Korten är väldigt fina i alla fall !!

2008-10-07 @ 22:05:13
URL: http://happieart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0