Nya härliga stämplar!

På mässan i Tibro igår släppte Bildmålarna nya härliga stämplar! Först har jag gjort ett kort som jag nog sparar till Alla hjärtans dag, men stämpeln passar lika bra till grattiskort eller julkort. Kramskylten är även den en ny stämpel. Jag har färglagt med promarkers och bakgrunden är torrchalks. På mitt genomskinliga hjärta har jag lagt en kant med glitterlim.



Nästa kort är ett julkort med en liten pepparkaksgumma, men visst skulle hon kunna passa väldigt bra till Alla hjärtans dag också! Jag kommer skapa kort i helt andra färgställningar framöver också för att visa det.



Här sitter söta Mimosa på en kärve. För att få lite snö till bakgrunden har jag först använt torrchalks och sedan gjort små vita prickar med min Inkssentials-penna.



Sist av mina kort idag är ett med Sunes härliga tomtenissar! Här har alla tre fått samsas på samma kort, visst är de söta?! God Jul-cirkeln är utskriven från datorn. Tomtenissarna har en perfekt storlek till julklappsettiketer också!



Helgen har varit lite hektisk, vi har haft besök av min systers familj. Igår när syster med man skulle på fest var barnen kvar här. Vi passade på att pyssla lite, kul att alla barnen tycker om att färglägga stämplar och göra kort. Sedan är det lite olika hur länge de orkar sitta still och göra det...

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Såååå fian kort, du är fantastiskt duktig på det tycker jag, kul att rå om sin syster men det kan bli lite mycket också :)

Må gott Kramis Aase

2008-11-03 @ 20:38:25
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: Aase/ängel60

Såååå fina kort, du är fantastiskt duktig på det tycker jag, kul att rå om sin syster men det kan bli lite mycket också :)

Må gott Kramis Aase

2008-11-03 @ 20:49:11
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: Eva Jansson

Jättefina kort, min favorit är det första kortet (flickan med hjärtat).Fick mina första Bildmålarstämplar idag med posten och det ska bli jätteroligt att prova dem.

2008-11-03 @ 21:08:20
URL: http://eviebee.blogg.se/
Postat av: Eva Jansson

Jättefina kort, min favorit är flickan med hjärtat den var super. Fick mina första Bildmålarstämplar idag och det ska bli jätteroligt att göra kort med dem.

2008-11-03 @ 21:10:15
URL: http://eviebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0