Kort efter skiss

Igår sa Linn att hon inte ville göra ett kort till kalaset hon skulle på idag, utan hon ville ta ett av mina istället. Eftersom jag inte har så många grattiskort som känns som pojkkort så gjorde jag ett nytt efter Linas skiss på ScrapperiMani. Idag gjorde Linn ett kort trots allt till sitt kalas... Nåja, jag fick en anledning att använda ännu en av mina fina stämplar från Bildmålarna, den här gången Mimo fågelskrämma. Ramen har jag ritat på frihand och färglagt med promarkers, även mina brads fick en omgång av pennorna. Och så lite glitterlim på den genomskinliga blomman i hörnet.



Kommentarer
Postat av: Eva J

Jättefint kort.Kommer nog att prova att måla min egen ram runt ett motiv. Snyggt!

2008-11-20 @ 10:36:38
URL: http://eviebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0