FotbadsLO

Ja, det är väl inte alla människor som tar foton på sitt fotbad antar jag... Men är man ute efter att dokumentera sin vardag och inte bara stora händelser i livet så kan även just ett fotbad hamna på bild! Och det här är ju inte vilket fotbad som helst, här fick jag två par fötter till i den lilla baljan. LOn gjorde jag på Linköpingsträffen och det vat till en tävling Stellas hade, om jag inte missminner mig är det en lift av en av MissMians underbara LOs. Mönstrade papper är från Scenic Route och Sassafras lass, journalingstämpeln är från Easer.



Idag tror jag vi ska försöka ta oss ner till biblioteket och lämna tillbaka lite böcker, och såklart låna lite nya. Och så är det ju ScrapperiMani i helgen, det hoppas jag hinna vara med på lite grann i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0