Varit på scrapträff hela dagen!

Åh, så kul det är att komma iväg på scrapträff! Idag var vi inte mer än 10-12 st, men lika kul är det ju ändå! Och jag skapar oftast bäst på träffar, idag blev det hela 4 LOs! Två av dem gjorde jag till bloggfesten på Scrapinspiration, så jag hann göra 4 av utmaningarna totalt. Dagens andra två får jag visa lite senare...

Först gjorde jag en till en färgutmaning, man skulle använda vitt,rosa och grönt. Fotona är från när vi var och hälsade på Pippi på Gotland sommaren 2006. Till denna LO har jag använt en skiss från Silwerstars skissblogg, skiss nr 18. De mönstrade papprena och dekorationer kommer Chatterbox och är från goodie-bagen vi fick på Eventet! Och så har jag testat använda punchinella för första gången.

hos pippi

Nästa LO kunde nästan gå in i samma kategori... Men den är gjord till en utmaning där man skulle använda overlay, det är under rubriken. LOn handlar om hur Julia vill göra som oss andra mest hela tiden, här har hon jackan knuten runt magen precis som Martin.  Jag har använt en skiss av Joggemia, från veckans skiss nr 17. De mönstrade papprena är från Making Memory-kursen på Eventet, det var helgens sista kurs och jag lyckades inte skapa något då, satt mest och lekte med tagmakern och gjorde då de små cirklarna.

harmapa

Kommentarer
Postat av: Petra

Kul att se hur de blev i färdigt skick (och inte upp och ner som jag såg dem igår).

Jag har utmanat dig i min blogg ;)
Kram / Petra

2008-05-11 @ 19:06:27
URL: http://petraunne.blogg.se
Postat av: Fia

Jag tycker båda dina skapelser är helt underbara. Ramarna färgerna är perfekta, och så tycker jag om ditt sätt att använda punchinella som är lite diskret.

Kram fia

2008-05-11 @ 21:40:44
URL: http://fiaskapar.blogg.se
Postat av: Pernilla

Vilka jättefina layouter, Sandra!

2008-05-12 @ 20:11:28
URL: http://nillar.wordpress.com
Postat av: Aase/ängel60

Snygga LO och träff är ju bara så kul!
Visst var pappren från chatterbox snygga, och tagmakerna var ju kul grej, ska allt göra klart mina också men just nu har jag feber så bara lite bloggande hos mina favoriter.
Kram Aase

2008-05-13 @ 12:14:19
URL: http://angel60.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0