Uppe med tuppen!

Eller kanske inte riktigt, men vid 6.15 gav jag upp mina försök att sova och gick ut på en promenad i skogen. Trots att jag inte somande förrän efter kl. 01 i natt så var det inte lönt att ligga kvar och snurra... Det blir alltid väldigt jobbigt på nätterna (dvs värre än vanligt) när jag vilat/sovit på dagen, och eftersom jag gick hem från jobbet pga av migrän eller något åt det hållet igår och låg några timmar innan jag hämtade flickorna, så gick det inte alls bra att sova på natten. :-(

Nu har jag i alla fall ätit frukost, gjort pastasallad, gett flickorna mat och duschat. Det återstår bara att packa ihop mina scrapsaker så är jag redo för dagens scrapträff! Imorgon är det kalasdags, då kommer delar av släkten för att fira Julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0