Skapat med Core'dinations

Jag fick en massa härliga papper från Scrappakalja att skapa med till Scrappiz-bloggen, helt ljuvlig CS från Core'dinations! Papprena har en färg på utsidan och en ljusare inuti. Om man tex river eller sandpapprar dem får man läckra effekter!

borsta_tanderna1
borsta_tanderna

Här har jag rivit kanten och sedan använt en nagelfil och filat rätt hårt lite här och där på pappret. Den härliga journalingstämpeln kommer från design by Peterlina. Och rubriken är Maddie Anne, jag är SÅÅ nöjd med det köpet!

sotaste_linn

Här har jag använt ett försandat papper som bakgrund och sedan vikt det blå pappret och filat på kanten som blev.

co_kort

Till sist gjorde jag ett kort, jag har länge varit sugen på att testa att göra sådana blommor! Jag klippte ut cirklar och knycklade ihop dem, vecklade ut igen och sandpapprade sedan. På kanten har jag använt en Edge scraper. På de bruna pappret har jag sandpapprat lite försiktigt för att få det lite mer livfullt. Får se om jag kommer lägga till någon text innan det ska skickas iväg, eller om det helt enkelt får vara utan text den här gången!

Och kan ni fatta att någon otrevlig person har hackat sig in på Scrappiz och raderat alltihop! Nåja, förhoppningsvis kommer Scrappiz snart upp igen, det är ju svårt att leva utan!

Kommentarer
Postat av: Malin/malwa

Jättefina LOer (och kort)! Man blir ju liiiiite sugen på de papprena. :-)

Och så undrar man ju onekligen vad det är för totalidiot som gör en så'n sak. Varför i hela fridens da'r ska det vara nödvändigt att förstöra så mycket? Räcker det inte med att "bevisa" att man kan komma in? Varför radera allt?! *morr*

2008-05-07 @ 18:03:41
URL: http://scrapsofmalwa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0