Scrappat hela dagen!

Som vanligt lika kul att träffa alla trevliga scrapkompisar och sitta och skapa en hel dag! Fortfarande sitter huvudvärken i lite grann, men det blir i alla fall bättre med Ipren! Det blev 4 LOs idag, men jag måste fota lite innan de kommer upp här. Så istället kommer en midsommar-LO jag gjorde till Scrappiz-bloggen för ett tag sedan och som visas där idag.

blomsterflicka

Det är Linn när hon bara var knappt 4 månader gammal och firade sin första midsommar. Papper och bokstäver är från Making memories och är sånt som vi fick på Scrapeventet för en månad sedan. Stämpeln är en av Easers eventstämplar och så har jag lagt till lite rosaskimrande punchinella. Nu ska jag fortsätta fixa lite inför morgondagens kalas!

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Så ljuvlig..... Kram Aase

2008-06-02 @ 21:43:12
URL: http://angel60.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0