Första eventalstret klart!

Jag hann ju inte göra klart på en endaste lektion på Eventet, men igår fick jag lite tid att sätta mig och börja färdigställa! När man är där får man material och beskrivning till ett visst projekt, sedan kan man själv välja om man vill följa beskrivningen till punkt och pricka eller om man vill sväva ut och göra något helt eget. På den här har jag till en början följt Jennys härliga LO som man kan hitta här, sedan bytte jag ut tre små kort mot ett större och hoppade över de små blommorna som inte riktigt kändes som jag.

skogspromenad

På den här stämpeln är det egentligen linjer att skriva på, men Jenny hade så finurligt klippt bort mitten och satt själva blomman på 3D-kuddar och satt ett målat hjärta bakom istället, och det gjorde jag med! Även hjärtat med test sitter på 3D-kuddar.

skogspromenad_nara

Kommentarer
Postat av: Camilla

Den blev underbar vännen! Jag håller som bäst på att göra klart mina projekt men hittills har det blivit kort istället..
Här hemma pågår om möblering just nu..förhoppningsvis blir det bra

2008-05-02 @ 18:25:17
URL: http://inspiratosa.blogspot.com/
Postat av: Aase/ängel60

Åhhhhh vad lävker den blev, gillar verkligen hur du gjort med ett foto.... Mmmmm får nog tänka till innan jag gör klar min. TACK för tipset.
Kram kram Aase

2008-05-05 @ 22:34:42
URL: http://angel60.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0