Scrapträff imorgon!

Imorgon ska jag äntligen få komma iväg på scrapträff! Jag har missat två på raken nu + vår miniträff hos Camilla i påskas, så jag är jättesugen på att få träffa likasinnade och få en massa inspiration! Jag har suttit och skrivit ut en del foton nu, så jag har lite nytt att välja bland.

Och så kollade jag igenom mina senaste album, och insåg att det var som jag misstänkte. Jag har MÅNGA fler LOs med Linn än med Julia, fastän jag tycker jag försöker göra lite om båda två. Men som det är nu så gör Linn mer saker, säger mer saker och därför har det väl också blivit mer om henne. Inte för att jag känner att det måste vara helt rättvist, det ändras säkert med tiden, men ändå... Fast jag kunde också se att det faktiskt inte bara scrappas om barnen, det har slunkit in några bilder på mig, mest som barn och tillsammans med min syster, min vardag, flera där båda barnen är med, men även lite på andra nära och kära.

Och så måste jag bara få säga att jag tyckte det var bra att Tina vann Let´s dance! Jag har inte alls följt det, men kollade ikväll på större delen av programmet.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas ni har det trevligt idag!
Jag och N har varit på stan en stund idag,köpte derwent pennor och refill till x et på CO och så hittade jag äntligen gardiner till vårat sovrum på Ohlsons tyger.
Emelie är riktigt dåligt igen och har kräkts 2 ggr idag men det är för att hon är tjock i halsen..undrar om det ska gå över nångång...

2008-03-29 @ 14:25:05
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0