Mer cybercroppande!

Här kommer två kort jag gjort till CCn på Scrappiz!

kram_cc

Det här kortet gjorde jag till en kortutmaning att inte använda några stämplar på kortet. Jag har stansat ut cirklar av filt och sytt ett stygn i dem, klippt ut stjälkar och stansat bokstäver, allt i filt. Den lilla fjärilen har jag målat om, för den passade inte alls i färgen, och sedan duttat dit några prickar med stickles. Blev väldigt nöjd med detta enkla kort!

grattis_cc

Det här kortet är till kort med band-utmaningen. Stämpeln är från Magnolia, blommorna hat jag gjort i krympplast och bokstäverna har fått lite 3D-lack  på sig.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så fina men jag måste säga att det första är grymt snyggt!!Gillar allt på det!!!

2008-03-24 @ 16:41:23
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: Willea

Åh, jättefina kort båda två, men det översta är outstanding!!!

2008-03-24 @ 22:35:16
URL: http://www.willeasscrap.blogspot.com
Postat av: Camilla

hoppas ni har det bra,skönt att skrivaren är hemma igen ;-)
Här tar jag hand om en liten tjej som kräks idag. Blir mycket tvätt och till råga på allt läcker det vatten nånstans ifrån i tvättstugan antagligen avloppet som är igensatt. N är dålig på andra vägen så undrar var detta slutar med oss andra 2 sen.Jag känner mig dålig mellan varven men det är lite inbillningssjuka med hatar magsjuka..

2008-03-25 @ 17:06:50
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0