Sötaste brudnäbben!

Jag har gjort en LO om min söta lilla systerdotter som var brudnäbb på vårt bröllop. Nu är hon inte riktigt lika liten längre, men lika söt. LOn är gjord till en bröllop/förlovningsartikel på Scrappiz.



Den här helgen har flickorna varit hos mormor och morfar eftersom jag och Martin behövde en helg för att röja här hemma. Det finns fortfarande en hel del att göra här, men nu har Julia fått ett helt eget rum efter att sovit i ett rum fullt med våra saker i ett år. Mitt scrapbord är framgrävt och vi var och lämnade en hel del böcker och annat smått och gott på Myrorna igår. Nu ska jag nog scrappa lite innan familjen kommer hem, förhoppningsvis så fortsätter flickorna att sova när vi lyfter över dem från bilen!

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Åh vad söt brudnäbben är, hur gammal är hon nu?

Jätte fin LO, så snyggt med swirlsen eller vad det heter i hörnet...... och pappren är perfekta

Kram Aase

2008-06-16 @ 21:49:37
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: Camilla

Underbar LO.

Jag har påbörjat en idag så nu kanske det kickar igång snart igen och fick hem lite saker jag beställt med så nu kanske ordningen är återställd på scrapfronten iallafall...

Miss you!

Kram

2008-06-18 @ 22:20:06
URL: http://inspiratosa.blogspot.com/
Postat av: sofia85

så mycket fint du har lagt upp sista tiden... du har sen fin stil tycker jag..:-)

2008-06-19 @ 22:21:05
URL: http://sofia85sblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0