Scrapträff hela dagen!

Oj, vilken kreativitet jag kände idag, det är så härligt när det är lätt och roligt att skapa och det bara rullar på! Trots att jag fick invänta slutet på "Alla vi barn i Bullerbyn" på Bolibompamorgon innan jag fick åka på träffen så hann jag med 5 LOs och 1 kort! Och ändå har jag inget nytt att visa upp här...

Nu är det bara en vecka kvar till semestern, känns rätt skönt även om jag tror det blir fullt upp på jobbet den här veckan. Sedan har jag två veckor själv med barnen innan Martin också får semester, och sedan tre tillsammans allihop. Nu är det dags att sova!


Kommentarer
Postat av: Sara

Fem!?! I'm impressed!! Väntar med spänning på att få se dem... :-)

2008-06-23 @ 16:56:27
URL: http://snorsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0