Jag pysslar för fullt!

Men inte några kort eller LOs, hör och häpna så gör jag lite alter! Eller rättare sagt så håller jag på att dekorera små anteckningsböcker till tjejernas dagisfröknar. Lotta inspirerade mig på Scrappizbloggen, och sedan körde jag igång! Nu har jag gjort 8 av 9, men insåg att jag inte kan göra den sista helt klar innan jag kollat upp stavningen på namnet på en av fröknarna. Vi har jättesöta och goa fröknar på båda dagisen, så det känns kul att göra något personligt till dem som en liten sommarpresent. Har inga foton än, men det kommer så småningom.

Imorgon ska vi fira en lugn midsommar här hemma. Om det inte är spöregn åker vi nog ut till Berg och är med och dansar kring midsommarstången där, fikar efteråt och så blir det nog lite grillning på kvällen. Inget avancerat, mest lite mys med familjen. Lördag är inget bestämt än, men på söndag har jag tänkt att scrappa hela dagen!

Ha en riktigt skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0