Hemma igen!

Jag och flickorna åkte ner till Sommen och bodde i husvagn med mina föräldrar, badade, busade och hade det mysigt. Visserligen lite väl varmt mitt på dagen, men det gick ju att vara i skuggan då! Badtemperaturen var riktigt bra, så vi badade en hel del. Tyvärr lyckades jag på något sätt lämna kameran hemma, och inte tänkte jag på att jag kunde ta med mobilen... Nåja, igår skjutsade pappa hem oss igen och det var skönt att komma hem också, trots att vi haft det så bra.

Nu är jag rätt sugen på att pyssla igen, så jag hoppas flickorna är medgörliga ikväll! Det är lite svårt att fatta att jag redan haft 4½ vecka semester, på måndag börjar jobbet igen...


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi måste ta en pysseldag snart igen,är lite sugen igen,eller en kväll iallafall :-)

Låter som om ni haft det riktigt skönt ett par dagar

Kram

2008-07-31 @ 21:29:52
URL: http://inspiratosa.blogspot.com/
Postat av: MissMian

Men Hallo!!!!



Jag bor ju i Sommen!!!!!

Fast då var jag på Öland. Men oom ni brukar bo här på somrarna, hojta till då så kan vi ta en strandträff!! Nu ses vi ju på Linköpingträffen antar jag.

2008-08-10 @ 19:57:56
URL: http://www.missmian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0