Hemma igen!

Sådär ja, nu är vi hemma igen efter en vecka på frisksportarläger i Hestra! Det har varit mycket regn och mycket spingande efter barnen, men det var kul att vara där med min syster och hennes familj och så förstås mamma och pappa som vi bodde hos. Men idag ville jag bara hem när det började regna igen... Igår hade vi äntligen en fin dag och passade då på att åka till High Chaparal, men det är ett ställe som jag nog tycker passar bättre för lite större barn än mina. Men Linn tyckte det var kul, de åkte tåg och häst och vagn och fick med sig varsin hatt hem. Ska se om jag inte kan lägga upp några bilder framöver, men just nu ska jag nog umgås lite med maken som äntligen fått semester han med!

Ja just det, det är redan fullt på lördagen på vår stora scrapträff! Hur kul är inte det? Det är 2½ månad kvar tills träffen är, men jag längtar massor redan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0