Scrapträff och inskolning

Igår var jag på scrapträff i Bestorp, satt och skapade hela dagen! Hur kul som helst förstås! Men tyvärr får ni inte se någonting av det riktigt än...

Och så har ni väl inte glömt bort att anmäla er till vår lite större träff här i Linköping? Klicka in på vår hemsida, där finns all information! Vill man komma förbi och bara handla går det också bra, men det är jättekul att sitta tillsammans och scrappa så jag kan varmt rekommendera det om du inte testat innan! :-)

Nu har andra veckan av Julias inskolning dragit igång och hon ska få äta på dagis utan att jag är där. Jag gick hem innan samlingen och ska hämta upp henne (och Linn) efter lunchen. Hoppas det går bra! Det har känts bra hela förra veckan, så jag tror nog det går bra idag med.

Nu ska jag roa mig med att rensa lite avlopp inne i duschen, det rinner ner lite för dåligt!

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Mat på dagis brukar gå bra, jag håller tummarna!
Varför sätter du dej inte och kopplar av en stund när barnen är iväg, unna dej det! Kram Aase

2008-01-14 @ 15:09:48
URL: http://angel60.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0