Papp&Scraps skisstävling

Här är min LO jag gjort till en skisstävling på Papp&Scrap, gillar ju att jobba efter skisser så jag tycker det är kul att det börjat komma igång med lite nya skisser både här och där nu! Och kul att göra en LO bara för att jag hade lust, annars har jag mest gjort sådana jag lovat på sistone eftersom jag inte scrappat så mycket. Men på söndag planerar jag att åka på scrapträff i Bestorp, så då blir det förhoppningsvis lite nytt gjort! Om jag inte blir nerdragen i pärlträsket då förstås... ;-)

image305

Fotot är alltså från i julas, inte så ofta hela familjen är på samma bild, men jag passade på att sätta kameran i händerna på mamma när vi firade jul där. Inte världens bästa bild, och här ser visst hela LOn lite gulaktig ut, men jag tycker om att få med de få kort som finns på oss allihop!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad fin! Och en härlig bild tycker jag!!
Kramar till dig

2008-01-11 @ 22:28:12
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: MissMian

Superfin!!! Färgerna är supermysig och det är ett superfint foto!

2008-01-12 @ 00:01:43
URL: http://missmian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0