På kurs i Kista

Hela den här veckan är jag på kurs i Kista för att lära mig programmera. Det var LÄNGE sedan jag gjorde kan jag meddela! Är fortfarande lite snurrig i huvudet av all ny information, så jag borde kanske inte suttit på en mysig restaurang hela kvällen och pratat med min kära vän Anna, utan läst lite mer om det vi gått igenom, men det hade ju inte varit lika trevligt!

Ja, jag har alltså tillbringat hela kvällen på en restaurang med massor av god mat och väldigt trevligt sällskap. Vi valde trerättersmenyn inte bara för att det lät gott utan också för att verkligen få tid att sitta och prata. Vi var på "bakfickan" till Edsbacka krog, tror det hette Edsbacka bistro. Imorgon ska jag träffa nästa kompis här uppe i Stockholmstrakten, ska också bli väldigt kul! Men nu väntar sängen...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Låter mysigt vännen.Ha en bra vecka misstänker att du inte kommer på lördag efter en hel vecka borta?
Kram

2008-02-19 @ 19:47:04
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0