Melodifestival och kalas!

Den här helgen har vi haft fullt upp här hemma! Jag kom hem från Stockholm med tåget runt 19-snåret i fredags och kunde sedan läsa om att tågen inte kommit längre än till Linköping ungefär då, så jag hade visst lite tur! I lördags var jag på Melodifestivalens genrep med min syster och om min systerdotter. Vi var ganska nöjda med resultatet (självklart kollade vi in allt på kvällen!), men jag och min syster tyckte även om Patrik Isakssons låt. Och så är ju Björn Gustafsson väldigt rolig!

Idag har vi haft kalas, mamma, pappa och resten av barnens kusiner kom upp för att fira att Linn snart fyller 4 år. Det blev en hel del gott att äta och förstås roligt med besök! Nästa helg blir det barnkalas istället, tur de inte fyller så ofta för det blir ju flera kalas varje gång! ;-)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kul med melodifestival.N har varit på kalas idag och busat,nu ser hon fram emot nästa helgs kalas.Snäll var hon och delade med sig av godiset till E sen med hemma.Måste tipsa om Pettson och Findus teater här i stan den 16:e.På konsert och kongress.Har bokat till hela familjen.Tror E kommer gilla det med.
Kram

2008-02-24 @ 23:05:57
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: Aase/ängel60

Oj vad det kan bli mycket på en gång....
Men det måste varit kul att kolla melodifestivalen.
Bägge min tjejer fyller med två veckors mellanrum i feb/mars. Så vi har också kalasanden...Kram Aase

2008-02-26 @ 21:53:09
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Sara

Hej hej! Undrar bara hur du har det!! Ska du på loppisen på söndag? Tror att jag ska titta förbi om jag hinner! Ha det bra, kram

2008-02-29 @ 17:51:31
URL: http://snorsk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0