Julledig!

Den här LOn gjorde jag för ett tag sedan, men visade upp på Scrappizbloggen idag i ett inlägg om att använda många foton på sina LOs. Jag har gjort ett stort foto av 9 förminskade bilder, så en stor del av mitt upplägg skapade jag i PS. Kul att få med så många bilder på samma LO, för det var verkligen omöjligt att få med alla julgodisbagarna på samma foto!



Idag är det äntligen dags för 2½ vecka jullledighet, känns verkligen välbehövligt! Är så otroligt trött, så jag hoppas på lite lugn och ro framöver, men samtidigt finns det ju rätt mycket jag vill hinna med... Vet inte riktigt hur det ska gå ihop sig! ;-)

Kommentarer
Postat av: Minerva

Vilka fina julalster det fanns här!

2008-12-21 @ 10:52:04
URL: http://pysselgudinnan.blogspot.com
Postat av: Camillha

Går en bloggrunda via Scrappiz och hamnade hos dej!

Vilken härlig aktionbild/bilder. Gemenskap med stort G!!

Gott nytt år!

2008-12-29 @ 00:50:04
URL: http://himlenrunt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0