3 nya julkort

En av mina jobbarkompisar ville beställa 5 julkort av mig, så jag började göra lite nya. Sedan började jag räkna på vilka jag tänkte skicka julkort till och vilka av dme som jag tänkte skicka handgjorda till. Ungefär då insåg att jag faktiskt inte är klar med kort till alla jag vill skicka till, så jag får göra lite fler! Här är i alla fall de 3 nya jag gjort, har börjat återanvända upplägget från de andra, men med andra stämplar och/eller papper, behöver ju inte göra nytt hela tiden! Alla stämplarna är från Bildmålarna!







Idag är jag och flickorna hemma eftersom Julia mådde dåligt igår, men redan på kvällen igår så var hon igång och studsade på sin hoppboll och var precis som vanligt igen, skönt! Nu ska jag ta och bada dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0