Snart är semestern slut...

Hur fort har inte mina 5 semesterveckor gått? På måndag börjar jag jobba igen, har lite svårt att förstå det!

Nåja, idag har jag i alla fall varit och scrappat hela dagen, det blev 2 lördagar på raken den här gången. Som vanligt fick jag rätt mycket gjort på träffen, 2 kort och 4 LOs. Det mesta kommer senare här, men här är i alla fall ett kort jag gjort idag.



Jag är väldigt förtjust i den här lilla tjejen, har ju använt två andra stämplar med samma innan. Just nu blir det väldigt mycket kort, men jag har ju fortfarande långt ifrån använt alla mina nya fina stämplar. Stämpeln är förstås från Bildmålarna och färglagd med Promarkers. Blomman bakom är en ny (för mig) QK die till revan, provade den på Scrapeventet och blev väldigt förtjust i den. Bra att ha som dekoration eller skriva text i!

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Här är en till som har slut på semester, välkommen in i vardagen igen...

kram Aase

2008-08-03 @ 21:15:11
URL: http://angel60.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0