Liten sötnos...

Den här LOn är gjord efter Helenes fina skiss i Scrapbooking mm (sep/okt). När tidningen kom häromdagen insåg jag att jag inte visat min tolkning här. Fotot är från i våras, en av de där soliga dagarna när det fortfarande var rätt kyligt ute. Den här kom alltså inte med, men lite oväntat hade jag ändå med en LO i senaste numret av tidningen (sid 6), jag trodde den skulle vara med i ett senare nummer, det känns som om det är rätt nyligen jag skickade in den.



Och så kan jag ju visa en LO som var med i förra tidningen också! På de här bilderna är Linn bara några månader äldre än vad Julia är nu, det är inte klokt vad snabbt tiden går... Den här LOn var från början monokromatisk, men jag tyckte den fick ett lyft när jag la till de små detaljerna i orange för att lyfta fram livbojen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0