En kalasLo

Den här gjorde jag för ett tag sedan, men har glömt bort att visa upp här. Det är från Linns första kalas, så bilderna har legat ett bra tag. Men eftersom jag försöker att släppa på kraven när jag scrappar och bara scrappar det jag känner för så spelar det ingen större roll att inte alla kalasbilderna har scrappats. Men så tyckte jag att det här pappret passade så bra till kalas, och då blev det snabbt en LO!



De flesta mönstrade papper är från Sassa fras lass, stämpeln är från Easer och målad med Promarkers, jag har använt lite punchinella, thickers från American crafts och dymo att skriva på,

Kommentarer
Postat av: sofia85

super charmig LO!!

2008-08-07 @ 22:53:49
URL: http://sofia85sblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0