Vilken helg!

Jag är helt lyrisk! Så himla kul det var att åka på Scrapevent! Härliga kurser med massa roligt material, underbara människor, en massa godis i goodiebagen, ett skojigt cropparty, god mat, alldeles för bra shoppingmöjligheter... Alla jag träffade på var så positiva och nöjda och det här gav mig verkligen en massa inspiration! Vi fick testa på en del som jag inte alls gör i vanliga fall (läs alter), jättekul förstås! Dessutom hade jag väldigt trevligt under själva resandet, tack Camilla för sällskapet och skjutsen från station!

Det enda jobbiga var väl då att jag bara hann hem och vända, för idag var det kurs i Stockholm. Jag hann i alla fall prata lite med flickorna i morse innan jag åkte... Och ikväll har jag varit på restaurang och myst med min goa vän Anna, hur mysigt som helst! Men imorgon blir det skönt att komma hem, kanske blir det några foton från helgen framöver!

Oj, så mycket utropstecken det blev... Men det är så jag känner efter helgen! ;-)

Kommentarer
Postat av: Sara

Så härligt att ni hade det så bra!! Jag bara måste följa nästa år! :-)
Förstår att du längtar efter familjen. Ha det bra, kram

2008-04-29 @ 20:14:15
URL: http://snorsk.blogg.se
Postat av: Aase/ängel60

Ja man känner sig fulltankad av ideér och som ett enda stort utropstecken. Håller med :)
Härligt med lång helg!
Glad valborg och en stor kram Aase

2008-04-30 @ 11:09:45
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Caroline Rundby

Tack själv! Visst var det härligt!

2008-05-01 @ 17:29:12
URL: http://rundby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0