LOs till Stellas kittävling

I elfte timmen skapade jag med de kit jag köpt till en kittävling på Stellas, det blev två rätt enkla LOs, men jag gillar dem! Fotot på Erik scrappade jag dagsfärsk, det är en speciell känsla tycker jag! Vi var ute i skogen på förmiddagen och sedan skrev jag ut fotot lagom till scrapträffen på eftermiddagen.

erik

Fotot på Linn är från tidigare i vår när vi var och hälsade på hos barnens farfar, och jag kan meddela att Linn gärna ville åka moppe! Jag tyckte dock att hon får vänta ett bra tag till, men provsitta går ju bra!

aka moppe

Kommentarer
Postat av: Malin

LOn på Erik var himla snygg! Papprena och deko'sarna passar alldeles perfekt.

2008-04-23 @ 10:22:45
URL: http://scrapsofmalwa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0