En LO med mycket text

På den här LOn har jag helt fokuserat på texten. Den handlar om när Linn slog i bakhuvudet och fick åka ambulans till sjukhuset och vi till slut fick stanna där en natt eftersom hon fått hjärnskakning. Jag skrev en artikelScrappiz-bloggen om att scrappa händelser som man inte har några foton från, och där passade den här väldigt bra. Fast Martin tog faktiskt några foton när vi skulle åka iväg med ambulansen, men det satt inget minneskort i kameran... Så jag tog och fotade ambulansbjörnen Ambjörn som Linn fick av ambulansmännen när de kom, honom förknippar jag väldigt mycket med sjukhusbesöket.

radd

Om två dygn sitter jag på tåget mot Helsingborg, det är svårt att falla att det snart är dags för Scrapeventet, har ju längtat så länge nu! Igår skrev jag ut lite foton att ta med, men jag borde nog gå igenom lite gamla också för jag vill ju gärna ha lite att välja mellan. Och vem vet, inspirationen kanske bara flödar efter en hel dag med scrapkurser!

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Ja det är nog bra att ha en hel hög med foton för man vet ju aldrig. Vad kul att vi ses snart.
Kram Aase

2008-04-23 @ 19:55:14
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Patricia

Jag hoppas du får det jättetrevligt i Helsingborg. :)

2008-04-24 @ 17:18:53
URL: http://pysseldags.blogg.se/
Postat av: Petra

Åh, snart ses vi!! Det ska bli såååå kul att vara på Eventet! TOKLÄNGTAR!
See ya
Kram

2008-04-25 @ 11:21:21
URL: http://petraunne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0