Snyft, Gilmore girls är slut!

Så var då en av mina favoritserier slut! Det är så jobbigt när man bara vill se mer och veta hur det går och så är det helt SLUT nu! Inte nog med att "Vänner" är slut, Harry Potter-böckerna utlästa, nu har jag inte GG att se fram emot heller... Men å andra sidan börjar Greys Anatomy nästa vecka! :-)

Kom på att jag inte skrivit något om att jag fick i uppdrag att testa ett månadspaket från Scrapaddicted och skriva om det på Scrappiz-bloggen. Kort och LO kommer komma upp här så småningom, men som det är nu orkar jag inte föra över bilder till Martins dator utan det får nog bli när vi skaffat nytt nätverkskort. Men kika gärna in på Scrappiz och läs och se vad jag gjort!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Herregud är Gilmore Girls helt slut??!!!!!! Hade jag helt missat men vad hände då i sista avsnittet berätta berätta...

2007-09-12 @ 09:03:31
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: Camilla

Har aldrig gillat den där Logan så skönt hon valde bort honom.
Hur går det med bio biljetterna?Gick det bra att gå ut och äta igår?
Jag har blivit förkyld nu, typiskt trodde jag skulle klara mig ett tag till iallafall
Kram

2007-09-13 @ 11:16:02
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0