Ser fram emot helgen!

Nu har jag börjat se fram emot helgen, då jag ska upp till min goa vän A och samtidigt passa på att gå på Syfestival! Ja, det är alltså en massa scrapaffärer med på den mässan, men jag kommer nog kika runt en del på resten också. Tyvärr missar jag scrapträffen här på lördag, men man kan ju inte få allt. :-)

Här är en ny LO som jag skickade in till en tävling på Kickis scrap, gjord efter en annons.

karlek

Fotot är alltså på min stora tjocka mage när Julia låg i den... Man ser inte riktigt hur stor den var, men jag tror det var några veckor innan hon föddes.

Och här är ett kort gjort med en stämpel från Cards of Maria, jag vann den på en utlottning på Kort i fokus för ett tag sedan. Det mönstrade pappret är Chatterbox och texten har rött glitterlim på sig.

hohoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0