Publicerad LO

Nu när det gått två månader sedan förra tidningen kom ut får jag visa de LOs som fanns med i Scrapbooking mm sep/okt, så här kommer de!

Den första från tidningen visar jag med två bilder, på den andra ser man lite mer av texten som ligger bakom fotona. Den beskriver lite utförligare allt Linn skulle göra på vägen hem från dagis. Tycker det var väldigt kul att bevara, för det har ju redan ändrat sig och man glömmer så fort!

vägen hem_1

vägen hem_2

Den andra LOn som var med i tidningen är gjord med ett foto från dagisfotograferingen, jag måste nog kolla vilka det var som fotade innan jag lägger upp den här...



Kommentarer
Postat av: Jenny (jen82)

Tack! Tänkte på alla dina fina röda lo'er när jag scrappade den. Tycker det är assvårt att scrappa i rött!

Gillade den här massor! Supersnygg med så många foton och mycke text också!

2007-10-28 @ 22:55:36
URL: http://www.jenny-h.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0