Packat inför lördagens scrapträff!

Imorgon åker jag och flickorna ner till mamma och pappa eftersom Martin ska på aikidoläger hela helgen. Helt lägligt är det scrapträff i Nässjö på lördag, så jag och min syster och systerdotter ska dit och scrappa medan mamma får ta hand om Linn och Julia. Och imorgon kväll har mamma utlovat kräftskiva + att vi ska ta lite tidigt födelsedagsfirande av Hanna. Utsikterna för helgen ser lovande ut!! Nu har jag packat det mesta till träffen, ska bara kolla om det är några fler bilder jag vill skriva ut imorgon om flickorna tillåter...

Och ikväll har jag varit på uppföljningsmöte med de andra tjejerna som är med och anordnar de större Linköpingsträffarna, hur trevligt som helst. Och vi har redan ett nytt datum på gång till nästa träff! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0