Bidragen till Scrappiz-finalen

Idag har de släppt resultatlistan för vår- och sommartävlingen på Scrappiz, så det är fritt fram att visa bidragen dit. Jag var ju aldrig i närheten av tätstriden och själv är jag nöjd och glad med att faktiskt fullföljt tävlingen (var på vippen att hoppa finalen) och testat en del nya saker under tävlingens gång. Men jag vann faktiskt lite på utlottningen, inte så dumt!

Temat för finalen var sommarlåtar, och de två alster man gjorde skulle hänga ihop på något sätt. Jag valde att utgå från samma foto av Linn, men på kortet har jag behandlat det lite i PS så att det ska se lite målat ut. De små tagsen på LOn är gjorda i krympplast, ett kul material att leka med!

sol_vind_vatten


vackert_vader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0