Vilken helg!

Jag har haft en riktigt bra helg i Stockholm! Inte nog med att jag fått umgås en massa med min goa bästis, gå på bio och äta en massa gott, jag har dessutom varit på Syfestivalen och shoppat kul saker och fått tips och idéer för en del annat som jag redan har här hemma men som ligger nästan oanvänt!  Bland annat hade Tina från Kortmakaren en demo där hon färglade med distresser, så det ska jag nog försöka mig på igen. Några bilder blev det tyvärr inte, hade med mig kameran, men hade fullt upp med annat och glömde bort det...

När jag kom hem i eftermiddags passade jag på att baka bröd, hade varit sugen på hembakat ett tag och nu blev det äntligen av när jag var ensam hemma. Men nu ska jag nog försöka komma till skott och scrappa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0