Mammas flickor

Eftersom jag inte har något nytt att visa så har jag letat lite i gömmorna... Den här LOn gjorde jag i början av sommaren och skickade in till svenska tidningen, och har sedan glömt att visa den här när jag inte hört något från dem. Det är jag och min storasyster på fotot, finklädda i mammas hemsydda klänningar! Bandet är samma som vi har på klänningarna, hittade en bit hemma hos mamma och visste hur jag ville använda det. Enligt mamma är årtalet jag skrev dit fel, i själva verket är det -75 och jag var alltså bara 2 år.

mammas 2 flickor

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så fina ni är.Hade en blå liknande klänning minns jag när jag var liten och en röd med.
Ses ikväll
Kram

2007-11-08 @ 15:51:46
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: Therese

Vilka underbara Lo's du gör! Har precis hittat din blogg och blev helt fast. Snyggt komponerat och jag gillar att du får med historierna i layouten på ett snyggt sätt (är ju liksom därför man håller på....ett minne i bokform).
Än en gång Underbart att se! Fortsätt, jag kommer in och kollar och blir inspirerad!

2007-11-08 @ 20:45:02
Postat av: Sara

Charmigt foto! Coolt med samma band på klänningarna och layouten!!
Ha en trevlig helg, kram

2007-11-09 @ 10:13:34
URL: http://snorsk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0