Äntligen nya maskiner!

Först la diskmaskinen av, sedan datorn och för en dryg vecka sedan slutade tvättmaskinen att snurra... Datorn blev åtgärdad först, men tvättmaskin kan jag inte heller vara utan någon längre tid och igår fick vi hem ny tvättmaskin, torktumlare och diskmaskin! Nu har tvättmaskinen gått varm, för det hann bli en del i tvätthögen. Så jag ägnar mig mest åt att lassa i och ur maskiner för tillfället, hänga lite tvätt och så förstås styrka det som blivit torrt...

Men ikväll ska jag ut och äta julbord med de andra tjejerna som är med och anordnar de stora scrapträffarna i Linköping, ska bli jättekul för alla är verkligen så trevliga! Kul att vi fått ihop ett så bra gäng, och alla tycker det är kul dessutom. Ni har väl inte missat att vi nu har bestämt datum för nästa stora träff, för all info är det bara att klicka sig till vår hemsida! Det är redan två butiker klara, men det kommer fler! Alla är välkomna att komma och scrappa eller bara titta och handla om man vill! Men den här gången har vi satt ett maxantal, så det är först till kvarn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0