Utmaningsrally

Jag hann vara med lite på Scraputmaningens utmaningsrally igår, det blev ett kort och 2 LOs (och en sen natt...)

Blommor
Först är det ett mors dag-kort som är gjord efter en skiss, temat var då mors dag och det skulle vara blommor på det. "på mors dag"-cirkeln har jag gjort i powerpoint.

Mammas hjartegull
Här är mitt bidrag till utmaningen att scrappa utan mönstrat papper. Jag tycker att det vågiga hjärtat är väldigt snyggt, och passade rätt bra till min LO.

Sommarflicka
Den här LOn är gjord till skissutmaningen. Jag gillar den här bildserien väldigt mycket trots att korten kanske är lite för ljusa. Speciellt tycker jag om mittenkortet där Linns spegelbild syns i vattenytan.

Kommentarer
Postat av: Caroline / Mizty

Jättefina LO´s & ett jättefint kort!! Håller med om att bildserien på din dotter är jättefin!!
Kramizar

2007-05-20 @ 10:17:21
Postat av: Örnen

Jättefint kort och fina LOs! Gillar särskilt Mammas hjärtegull :-)

2007-05-20 @ 10:18:44
URL: http://ornen.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Jättefina LOs och kort gillar med sommarflicka.Härliga bilder.Jo igår när jag gjort klart min så hittade jag ett till kort som jag bara kände skulle vara med på Campingliv så det fick bli så.fast är nöjd med den ändå.
Ditt bebis mail hade mycket riktigt hamnat i den andra datorn förresten.Och tack själv för sist alltid lika trevligt!!Snart igen?;-)

2007-05-20 @ 10:33:30
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: Karoline (mystjejen)

Jättefina alster du gjort! Visst är det kul med scraprally...:-)

2007-05-20 @ 11:24:46
URL: http://frusigoldson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0