Snart dags för scrapträff igen!

På lördag är det dags för scrapträff igen, jag längtar redan! Jag kommer vara där när det börjar vid kl. 10, så får jag se hur länge jag blir kvar. Martin och barnen åker ner till farfar i morgon, så det beror nog lite på när de kommer tillbaka också. Men jag skulle lugnt kunna sitta hela dagen så kul som det brukar vara! Jag brukar dessutom få en hel del gjort, trots att jag sitter och pratar en hel del också... Måste bara kolla igenom mina foton lite och se om det är några fler bilder som jag behöver skriva ut innan, alltid bra att ha lite att välja mellan!

Kommentarer
Postat av: camilla

Härligt väder ute idag snacka om att det vräker ner ute.Ska snart springa till bilen ska in till stan och hittar inget paraply...
Vad säger du om bio utbudet ikväll?Den enda jag kan tänka mig är väl La vie en rose eller pirat 3 an kanske... spelar äl kanske ingen roll vad man ser var länge sen jag var på bio så det är ju kul att bara få komma iväg
Kram

2007-06-01 @ 08:33:09
Postat av: Skumpis

Va kul med scrapträff. Är du från gbg? Min kompis ska också på träff imorgon och tänkte att ni kanske skulle på samma :-)

2007-06-01 @ 20:32:10
URL: http://skumpis.blogspot.com
Postat av: Aase/ängel60

Hoppas din dag blir som du tänkt dig.
Jag ska också scrappa hela dagen....
Min underbara familj lämnar mig ensam
hemma hela dagen.... YES!!!
Kram Aase/ängel60

2007-06-01 @ 21:24:18
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Junitjej

Vilken duktig scrappare du är!

2007-06-02 @ 19:56:22
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0