En LO om mig!

Eller kanske mer om min familj och hur vi gjort alla somrar sedan jag var liten, nämligen åkt på semester med husvagnen. Jag lånade upp några av mammas album från när jag var liten och när jag hittade detta med både mormor, morfar, farmor, Linda, mig och mamma på var jag bara tvungen att scrappa det! Oftast är det ju mamma som hållt i kameran, så det var kul att få med henne på ett kort med så många andra av mina närmaste. Hmm, kanske något att tänka på, oftast är det ju jag som fotar här eftersom jag vill få bra foton att scrappa. Men Martin är ju en duktig fotograf, så det gäller bara att få honom att ta lite fler! Nåja, här kommer LOn som jag gjorde hos Camilla i veckan!

Man ska ha husvagn

Kommentarer
Postat av: kikkan

Vilken härlig LO, så kul att scrappa gamla foton. Jag har åxå tänkt att kika på gamla album hemma hos mamma och scrappa nåt om mig när jag var liten. Kul att ha sen.

2007-05-20 @ 21:41:10
Postat av: Caroline / Mizty

Åh, vad härlig!! Så passande färger till oxå :-D Kanon!!!

2007-05-20 @ 23:05:30
Postat av: Kanskesnart

Vad många nya härliga LO:s och filurkort! Tummen upp : )

2007-05-20 @ 23:50:25
Postat av: Sara

Superfin!! Jättehärliga färger som ger helt rätt "gammaldags" känsla!!

2007-05-21 @ 10:39:40
URL: http://www.snorsk.blogg.se
Postat av: Karoline (mystjejen)

Vilken underbar LO! Vad kul att scrappa lite gamla bilder. Jag har också gjort det i veckan, till sweskissen. :-)

2007-05-21 @ 10:59:51
URL: http://frusigoldson.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hej
Din mail funkar ju inte än märker jag så jag skriver här..
Om du vill får du gärna komma till mig den 5 juni kl 18 på Mary Kay
visning.Anna heter en tjej som ska visa lite därifrån hon har precis börjat
sälja detta märke själv nu.Jag har varit hos henne 2 ggr innan.Senast igår
faktiskt.
Det är hudvårdsprodukter och makeup.Man behöver inte handla utan jag skulle
tycka det var trevligt om du kom ändå om inte annat kommer du ju hemifrån en
stund ;-)
Jag fixar fika
Hoppas allt är bra.Själv bråttas jag med en fruktansvärd huvudvärk idag
skönt att bara Emelie är hemma då,men hon är ju nästintill sjövild hon
ibland jisses vad det ska hända saker hela tiden.Sin favoritvovve/telefon
åkte i toan idag tex...
Kram

2007-05-22 @ 17:57:35
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: Lotta J

Hej Sandra!
Jag blev helt förtjust i denna LO:s. Så såg exakt vår första husvagn vi köpte 1997!! Vår husvagn var årsmodell 1974 och hade exakt likadant tält!!! Vi sålde den förra sommaren då vi har haft en annan husvagn sedan år 2000. Men jag behöll länge för jag kunde inte sälja den för jag tyckte om den så mycket.... men nu är de såld :-(
Hoppas allt är bra med er annars!
Kram
LottaJ

2007-05-24 @ 10:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0