Dags för något nytt!

Nu har jag tröttnat lite på färgerna här inne, så jag har bytt till lite mer vårfärger, får se vad jag tycker om det.

Idag  har jag haft en rätt trevlig dag, en av mina bästa kompisar från högskolan bor numera i USA, men är på semester i Sverige och tog sig tid att komma och hälsa på oss en sväng också. Så idag fick jag för första gången träffa hennes lilla dotter som är nästan jämngammal med Julia, så jättekul! Även om vi  inte ses så ofta så är det alltid väldigt trevligt att träffas!

På kvällen har det varit gårdsfest på Linns dagis, med sång, korvgrillning och lite skattjakt för barnen, mysigt! Tyvärr kom Martin inte med flyget hem som planerat, så han fick ta ett annat flyg hem och då till Stockholm istället vilket innebär att han kommer till Linköping först imorgon. Nåja, skönt att han slapp stanna kvar i London över natten som jag först befarade! Och imorgon är det studiedag, så Linn är hemma då med.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så fint du fått det.Trist att Martin inte hann hem till festen på dagis.Vi har våran på torsdag.Imorgon kommer Nathalie hem igen fybubblan vad jag saknar henne nu,särskilt efter när vi pratat i telefon i kväll då var hon så trött och lät så ynklig annars har hon varit så glad och inte haft tid att prata med mamma inte.Skönt att få hem henne igen.

2007-05-22 @ 22:34:38
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0